המערכות שלנו

מרכזיה בענן

התקשורת עם הלקוחות שלך

בתור בעלי עסק, אחד הדברים הכי חשובים עבורכם הוא יציבות התקשורת העסקית עם הלקוחות.
אנו בבי-סמארט נעשה את מירב המאמצים על מנת לעזור לצמיחת העסק שלכם ולראותו מצליח ביעדיו.

באמצעות מרכזיה חכמה ואפיון נכון עם מיטב המומחים של בי-סמארט, תוכלו לחולל גם שינוי ביחס והשירות שאתם מעניקים ללקוחות שלכם וגם בהתנהלות הפנים ארגונית, וכתוצאה מכך הדבר יאפשר לכם להגיע למצב שבו אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדי הרווחים.

מרכזייה בענן? מה זה?

מרכזיה וירטואלית היא פתרון מסוג IP Centrex, בו המרכזייה היא מרכזיית IP אשר ממוקמת בחוות שרתים בישראל וברחבי העולם וכוללת עדכונים וגיבויים. המרכזייה מאפשרת חיבור לכמה ספקי תקשורת VoIP ומביאה לחיסכון בעלויות. המרכזייה הווירטואלית מאפשרת לכל שלוחה המתארחת במערכת השרתים המתקדמת להיות גם קו עם תכונות מתקדמות ושירותים רבים.

מרכזייה וירטואלית אינה מוגבלת מבחינת יכולת הגידול ומאפשרת תכונות שאינן קיימות במערכות מתחרות, ולכן מבטיחה פתרון לטווח ארוך עם מענה לכל צרכי העסק.
פתרון מרכזייה וירטואלית מבוסס על תוכנת Asterisk ומערכת הפעלה Linux שמבטיחות מערכת פתוחה, גמישה ויעילה. עסקים המיישמים מרכזיה וירטואלית זוכים לתכונות של עסק גדול בתקציב של עסק קטן. הם מקבלים החזר השקעה מהיר באמצעות חסכון בעלויות שוטפות, שיפור הפרודוקטיביות, שיפור השירות ללקוח, סיוע בהגדלת המכירות, בזמינות העובדים ובניהול השוטף.

הגיע הזמן, מתקדמים לענן!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום שיחת ייעוץ והכרות ללא עלות

מרכזייה וירטואלית - תכונות עיקריות

הקלטת שיחות

הקלטת כלל השיחות בעסק בהתאמה אישית לשלוחות, אחסון ההקלטות בארכיון בענן ושליפת קבצי ההקלטות בחיתוך וסינון פשוטים וקלים דרך ממשק מתקדם וידידותי.

נתב שיחות דינאמי

תפריט שכתבי ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח, מאפשרים לשמור על זמינות ומענה גבוהים ושירות מדוייק ואיכותי.

תקשרות פנים ארגונית

תקשורת מלאה בין שלוחות וסניפים שונים ללא עלות נוספת. גם לעובדים מהבית או לעובדים בחו"ל. כל האופציות אפשריות בכל מקום ובכל זמן.

פקס2מייל

קבלת פקסים ישירות לתיבות המייל מצמצים את השימוש בנייר ומאפשרים תיוק ומעקב מסודר של כל פקס נכנס.

מערכת ניהול מוקד

מערכת מתקדמת לניהול מוקדי שירות,תמיכה ומכירה

חוויית שירות טלפוני יעילה וחיבור הלקוחות שלך לנציגים במוקד בדרך הכי קצרה, ובמינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בפרסונליזציה מלאה, מאפשר לך לתת מענה טלפוני איכותי.

 

www.b-smart.org.il
דילוג לתוכן